Sol men opepp

På senaste tiden har det varit lite väl många inställda planer från andras håll. Planer som kanske sträcker sig flera dagar bakåt, som man själv rättar sig efter och räknar kallt med att det ska bli av. Istället ställs saker in i sista sekund, så står man där och känner sig blåst. Är det kanske inte helt enkelt dags att andra rättar sig efter mina planer och idéer? Jag håller i alla fall vad jag planerar.
 
Nu sitter jag här och är opepp. Det är fint väder ute, jag har underställ på mig men jag tar mig inte ut. Ett möte har planerats in till min enda lediga dag den här veckan, så dagen fram tills dess är ganska styrd av det.
 
Haha lika bra att jag slutar skriva, har inga vackra ord till er idag. Jag ska ut och dö på brädan nu helt enkelt.
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0