En sån där ledig morgon

Första lediga dagen på en vecka, oj vad skönt det var att ligga kvar i sängen imorse och slippa gå upp. Även om jag somnade redan vid tio igår var jag egentligen inte klar vid nio heller när Johanna frågade om vi skulle åka bräda, så jag somnade lätt om och nu har jag tagit mig upp. But hey, fortfarande trött och ingen direkt åkpepp. :P
 
Det är plus 2 här hemma i Såå, förhoppningsvis lite kallare uppåt. Visst uppskattar jag att det inte är svinkallt, men det här är inte bra för snön och vi skulle behöva mer av den varan, inte mindre.
 
Ska försöka leta fram åkpeppen nu, om jag bara kunde komma ihåg vart jag la den... :)
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0