Vålådalen

Jag är så trött! Vet inte om jag nånsin kommer komma upp ur soffan igen, benen har liksom ingen kontakt med resten av kroppen. Men det var det värt. När solen tittade fram runt tolvtiden hände allt väldigt fort. Fjällkläder åkte på, en matsäck gjordes i all hast och sen styrde jag bilen mot Vålådalen. Där började jag en vandring mot Kyrkstenen som visade sig bli aningen för lång för en stackars nybörjare, men jag kämpade på när jag väl hade börjat. Hela turen blev till slut 20,4 km och jag var ute i fem och en halv timme. Kameran var såklart också med och är nu laddad med vackra färger, snöklädda fjälltoppar och massa härlig skog.
 
Träningsvärken lär ju vara ett faktum imorgon, men då jag tror att det är fint väder ska jag nog ut på en liten tur imorgon också. Dock inte ens i närheten av lika långt som idag.
 
 
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0