GOD MORGON

Måndag. Nystart och omstart. Det här kommer bli toppenbra, solen skiner och jag är fylld av energi. Mitt största problem just nu är att jag vill göra tusen saker på samma gång och jag måste hålla mig i skinnet för att det inte ska bli total pannkaka av allt.
 
Men nu efter mitt morgonte rycker det otroligt mycket i benen. Även om en artonhålsrunda står på schemat i eftermiddag ska jag ut på promenad nu. Njuta av solen och mota bort alla negativa tankar med härlig musik.
 
Vaknade av min levande väckarklocka idag. Kvart i åtta skulle hon absolut ha mat, skrek hon ut över hela huset, som bara jag fanns i. Jag ropade på henne, tyckte att hon antingen kunde äta torrfoder eller komma och lägga sig igen. Hon kom tillbaka till mig, vi sov ett par timmar till och sen vaknade jag med världens finaste kattmustasch. :)
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0