Ajajaj min arma kropp

Om jag sov som ett barn första natten här sov jag som en orolig åldring inatt. Jag hade så fruktansvärt ont i kroppen efter fjällturen! Så när morgonen kom var jag långt ifrån klar med sömnen, men jag vaknade till ändå. Läste lite bok, har världens högsta bokhög i sovrummet som jag är motiverad till att beta igenom. Kanske är det jag ska ägna hela oktober åt i väntan på snön och bättre tider. ;)
 
Nu kokar äggen, elden sprakar i spisen och skogsbärsteet värmer min hals. Det har infunnit sig en myskänsla som inte släpper, det tackar jag för. Ska ta en sväng ner till sjön när maten har nått magen, blev inte mycket till mat igår faktiskt eftersom jag gick på tur, och när jag kom hem orkade jag inte laga mat. Frukost är ändå godare än middag, så det så!
 
Väntar på den lovade solen och på att en vän ska höra av sig angående en fjällpromenad. Träningsvärk bekämpas effektivast med mer träning, det vet ju alla.
 
Får bli en gammal bild, flera dagar gammal, ojojoj
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0