Vill iväg igen

Har påbörjat ett närmast omöjligt projekt som består av att jag ska bli av med en del jobbdagar för att skapa en längre ledighet. Men vi är ganska få på jobbet, och de som vill jobba verkar redan jobba. Får ta tag i det när jag har schemat framför mig på jobbet igen, för det här ska gå. Jag hade fått väldigt konstiga tider under en veckas tid, nästan varannan dag och sånt håller ju inte. Tänkte nämligen ta en sväng till Åre för att njuta (?) lite av sommarvädret (?) och den vackra naturen (!). Men nya tag senare, just nu har jag faktiskt en vecka ledigt, men det tar ju en stund dit också så några fler borde kunna komma loss. ;)

I övrigt vaknade jag av regnet. Ganska mysigt, speciellt när man inte måste gå ut i det på ett tag. Kvällsjobb idag, jag hoppas på en effektiv förmiddag med massa städning och fix. Håll tummarna för mig, motivationen är inte direkt på topp.



/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0