Bra dagar

Onsdag då. Mysfrukost i solen, lite terapiarbete i form av att bryta/klippa kvistar, därefter en sväng till stan för både det ena och det andra, lite äventyrsgolf som jag dock inte hade turen att vinna och sen frosseri hemma, mätt och glad med magen full av supergod vattenmelon. Mmm mums! För att avsluta dagen på topp gjorde jag ett gäng goa pannkakor som fyllde upp fint i magen.
 
Idag har det bränts lite pengar, det kan jag ju inte neka till. Ett läckert underställ, en tisha och två par skor. Terapi som sagt, men nu får det nog vara slut på shoppandet för en tid framöver. Det är snarare dags att använda allt jag har köpt, ligger fortfarande en hel del oanvända tishor i garderoben som skulle se så mycket bättre ut på mig än att bara ligga där. Men vad ska man göra, jag har bara en kropp och att göra fyra klädbyten per dag som om livet var en melodifestival är lite överdrivet. De tishorna ska nog få sin chans någon dag.
 
Tänker att om jag köper vintergrejer så kanske universum fattar vinken och ger mig snö i god tid i år. Man kan ju alltid hålla tummarna för att det fungerar ungefär så. Nya snowboardboots är på väg hem till mig nu också, sen kan det ha åkt med en beställning på en sweettisha och två par shorts från humör. Men det var ju på rea! Haha...
 
I övrigt har den här dagen varit toppen, men får återkomma eftersom både ögon och fingrar skulle må bra av några timmars vila. God natten, önskar Jennie och katten!
 
Promenad längs Göta Kanal med mor för några dagar sen
 
 
/jen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0