Tisdagsmys med mig själv

Tisdag är den största utekvällen i Åre, hur konstigt det än låter. Men vi säsongare är ju förstås inte kloka heller. Men just den här tisdagen känner jag inget sug efter en utgång, jag vill helt fokusera på att bli frisk och då hjälper inte alkohol särskilt mycket. Så nu blir det istället äggmackor med kaviar och ett nytt avsnitt av underbara Revenge på datorn. Det känns så jäkla skönt, plus att jag slipper vara bakis imorgon och kan njuta av min lediga dag i backen istället för sängen.
 
Tog en rejäl sovmorgon idag och njöt verkligen av att kunna somna om flera gånger om. Sen ville en vän att jag skulle komma och åka bräda, och det var väl bra annars hade jag inte tagit mig ut. I backen var det väl lite så där, snön var rätt klibbig och man blev rätt blöt av det milda snöfallet (läs regn egentligen) men några timmar plus fika på Ullåstugan hanns med. Därefter fix på byn och hem till min fina man, och sen åkte vi till C Inn och badade ett par timmar.
 
Trevlig tisdagskväll till er alla!
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0