Orkeslös

Idag har jag svårt att motivera mig själv till träning. Det blåser ganska mycket ute, men solen tittar fram med jämna mellanrum. Jag borde ju bara tvinga mig ut. Lite skön musik, mysiga höstkläder, kanske till och med en mössa på huvudet och sen bara gå? Sanningen är att jag fortfarande har lite ont i fötterna från i lördags. Att gå på spelning i 12 cm heels kanske inte var det bästa beslutet. I alla fall inte en funkrockspelning som man inte kan stå still till.
 
Men jag måste ju ut. Jag mår egentligen inte så bra här inne, ensam med mina tankar och ett illamående som letat sig in i kroppen. Allra helst vill jag ju vara i Norrland nu. Bara kunna springa runt på höstklädda fjäll och njuta. Men det får vänta en vecka, jag har lite att stå i här hemma först.
 
 
/jen

Kommentarer
Postat av: B

Förstår längtan till Norrland! Ta dig ut trots motivationens svårigheter, korta ner rundan om det hjälper fötterna, så kommer sinnet må bra av lite luft.

2012-09-17 @ 14:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0