Oh sweet lord

Sitter i ett varmt fjärran land och tänker på livet. Väggarna är så tunna att jag hör grannens sång som om hon satt bredvid mig. Är nog dags att flytta imorgon, kul med något nytt. Vi kom hit i onsdags och jag tror att det är lördag idag? Har i alla fall bott här sen dess. Saken är den att det här stället har en härlig pool som svalkar varma dagar. Vi har haft lite otur med vädret, eller kanske tur om man ska tro dagens solbränna. Det har varit tidvis mulet med en del skurar, vilket inte är ovanligt för årstiden. Idag hade vi dock strålande solsken större delen av dagen, och trots att jag mest hållt mig i skuggan har jag nu antagit en mindre smickrande röd färg. Men det är ett bra sätt att bevara värmen till kyligare tillfällen.
Maten är god, sällskapet bra och shoppingen har börjat komma igång. Åkte ner med 9,6 kg bagage, vore ju en skam att åka hem utan övervikt. Så storshopping blir det när resan närmar sig sitt slut. ;)
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0