Oh sweet B

När många har haft en skitdag i regnet, har jag haft det skapligt bra. Jag gillar Bräcke, det kanske är där jag egentligen borde jobba. Dock får man Sibirien på köpet, och så långt har jag inte lust att gå än. Hur som helst lunchade jag först ett pass, som övergick i att luncha ett pass till åt två andra då det skedde ett litet byte mitt i arbetsdagen och sen fick de lite extra åktid innan mina boots var helt genomblöta och kissnödigheten inte gick att ignorera längre. Då lämnade jag min älskade lift och begav mig hemåt. Stannade dock till på Broken på vägen hem för att lugna magen något, hur gott som helst som vanligt :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, trevlig kväll!

/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0