Yes!

Idag blev det inte många barn gjorda! Men vi städade, pratade, kramades och sen läste jag ut min bok. Första boken av Guillou som jag har läst, den var bra! Brobyggarna hette den minsann också. När Niclas dragit till jobbet hamnade jag i nån sorts läskoma i både onepiece och under fleecefilt så jag sov bort två timmar innan jag drog mig iväg till mitt jobb.
 
Väl där hände allt och inget. Fyra timmar väldigt effektiv tid, passade på att pussla klart mitt årepussel och har nu bokat biljetter dit upp. Blev tåg, men det är rent av billigare än bil. Inte ofta det händer, eller hur? Så tisdag kväll nästa vecka åker jag iväg till paradiset, hoppas bara att vädret är på min sida. Lyckades bli ledig hela nio dagar i rad, tänk vad en liten ledig helg kan göra.
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0