Back home

Tillbaka i Stockholm. Vi ramlade väl innanför dörren runt halv fyra inatt (imorse?). Gick superbra att köra, så pass bra att jag bara stannade för en superkort kisspaus och sen körde hela vägen själv. Oklart varför jag ville bespara Niclas det, eller så är det så att jag helt enkelt gillar motorvägskörning. Han får köra till Borlänge på onsdag istället. :P
 
Även om det var en väldigt kort visit hemmavid så kändes det värt det, alla gånger. En fin midsommar helt enkelt. Det lilla faktum att vi båda skulle jobba idag var väl lite tokigt, men en söndag är så otroligt bra betalt så det känns bra. Efter en sån här dags jobb har jag fått ihop till halva hyran, det är lite roligt att tänka så.
 
Men nu måste jag springa ut i det vackra vädret och åka till Vällingby. Lång dag på jobbet, och väl hemma ikväll lär jag vara en zombie. :)
 
 
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0