Bra start på månaden

I ett försök att bedöva känslan av hopplöshet har jag lekt runt på junkyard och valt ut 7 grejer som jag känner kan göra mitt liv en aning bättre. När man väl börjar kolla och beställa kan man lika gärna göra det tills budgeten är sprängd. Imorgon åker jag till Åre, så jag får plocka ut paketet när jag kommer hem igen. Eller hem? Åre är hemma. Tidan är hemma. Stockholm? Not so much...
 
Men jag kämpar på. Fick jobberbjudande om ett kvällspass som jag nappade på, bra att hålla sig sysselsatt. Hoppas bara nu att jag inte bryter ihop på jobbet. Vore ju lite pinsamt att stå och gråta över apelsinerna.
 
 
En bra dag för bara en vecka sen, det svänger fort!
 
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0