Avgörandet är nära

Så ikväll avgörs EM 2012. Spanien tar sig an Italien, som är överraskningen i den här tuneringen om ni frågar mig. Jag tror på spanjorerna, eller i alla fall så hoppas jag på dem. De spelar alltid rolig och underhållande fotboll. :)
 
I övrigt har EM varit något av en besvikelse för mig, tyvärr. Det blev inte riktigt vad jag förväntat mig, fel lag vann till höger och vänster. Kanske lite bitter för att jag förlorat pengar på givna lag också, haha. Sen är inte EM samma sak som VM. Jag saknar Brasilien och Argentina, men VM 2014 ligger alldeles runt hörnet så vi behöver inte längta så länge till. ;)
 
Dessvärre måste jag jobba ikväll, och hinner förhoppningvis hem till större delen av andra halvlek i alla fall. Heja heja!
 
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0