Sweet sunday

Vilken fantastisk snowboarddag med strålande solsken och blå himmel. Det blev mest åk i högzon där övre störtloppet bjöd på roliga kullar och utmanande pist/offpist. Vid två tillfällen satte jag ofrivilligt ner min rumpa lite väl hårt i snön och har nu problem att sitta igen. Tur att det bara är halva röven som är handikappad. Min stackars beniga röv klarar inte riktigt av det här livet känner jag, och försöker göra något åt det med min "dagliga" semla.


Hade nyss besök av Ingemar som lämnade över min bräda som han jobbat hårt med nu ikväll. Ska bli väldigt roligt att testa den imorgon innan jobbet! Tusen tack vännen, det var verkligen snällt av dig :)

Antar att det blir sängen nu. Ska jobba imorgon (känns konstigt efter tre dagars ledighet). God natt!

/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0