Vecka nio

Det är så skönt. Jag känner mig fri på något sätt, nu när jag har hela huset för mig själv igen. Det är faktiskt skönt att vara lite solo till och från, och då mitt senaste besök gjorde mig sjukt besviken känner jag att en paus från socialt umgänge i det här huset är perfekt. Speciellt den här veckan som kommer, då jag kommer däcka tidigt efter hårda arbetsdagar (hoppas det är mycket att göra iaf) och bara ladda om.

Eat. Sleep. Work. Repeat.

Det är med hatkärlek som jag välkomnar den här veckan. Jag gillar folket, som är öppna och raka. Jag gillar kaoset som kan uppstå. Jag gillar att sätta alla personliga tankar och problem åt sidan, för att istället helt fokusera på någon annan.

Redo för veckan som kommer ;)

 

Näsbrännan har börjat ta sig!



/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0