Torsdag

Idag vankades ännu ett besök på VC för att lägga om mina sår. Alltså skulle jag utanför dörren för första gången sen snön föll, och nu ligger det ungefär 3 dm här utanför. Vilken chock, sjukt mysigt tills det att jag skulle köra bil då. Det gick rätt vingligt, men tog det väldigt lugnt, och kunde till och med gasa med högerfoten den här gången. På det sättet är ju Sebbes bil så mycket bättre, då den är automat och inte kräver lika mycket jobb med fötterna som en manuell. Men jag klarade det med min lilla bil minsann! Sköterskan tyckte även den här gången att det var kul att jag hade shorts på mig, trodde jag hade förklarat varför jag hade det men okej. ;)

Läkningen går framåt, det är skönt. Det gör inte lika ont längre, jag knarkar alltså mindre. Det här ska nog gå vägen, nu är bara den stora frågan om jag kan åka upp på tisdag. Helgen får avgöra!
 

Läckert med pimpade kryckor va?
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0