Herbert pt 2

Det mesta styrde upp sig när jag fick annat att tänka på än mina dumma konstiga drömmar. På jobbet var stämningen bättre än igår, och vi myste mest bara runt bland alla våra små barn. Det är så underbart att man kan få låna en och annan treåring några timmar, och sen slippa ta med dem hem. Bra lösning för en barnkär men ändå egenkär säsongare. ;)
 
Klockan två satte vi på radion och lyssnade på hockeymatchen som pågick i JVM. Eller vi och vi, jag gjorde det. Skönt att hjälpa lite barn och samtidigt ha något att koncentrera sig på vid sidan om. Efter stängning såg vi sista fem på andra perioden och därefter körde jag rally (så mycket som jag vågade med godisbilen) för att hinna hem till tredje perioden. Dessvärre ingen vinst idag, men vinst ändå för mig eftersom min fina man kom hem och pussade på mig. Han nappade på mina kvällsplaner och vi åkte in till byn för middag och häng på Parkvillan och sen bad på C Inn. Nu lagom mör och strax redo att däcka skönt i sängen.
 
 
 
/jen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0