Då kör vi igen

Typiskt mig att bestämma mig för att börja kriga igen när det är -18 ute. Men nacken känns bättre och jag kan typ böja mig utan besvär, då är det väl dags. Det är bara att hoppas på att världen blir lite varmare helt enkelt. Jag behöver hur som helst komma ut och träffa folk, börjar bli tråkigt att bara dra runt (sova) här hemma.
 
Det är helt onaturligt vad jag sover nu! Jag vill sova mest hela tiden, blir aldrig riktigt utvilad. Jag gissar att det är mörkret och sjukdomarna som gör det, och kanske brist på träning också. Igår kändes hostan lite lugnare (peppar peppar) och då kanske jag vågar mig iväg till gymmet snart ändå. Kan ju inte sitta där och låtsassprida nån sjukdom, alla skulle ju bli jätterädda för mig. Tur att magen får träning ändå tack vare hostan, annars hade jag ju förfallit helt efter det här långa uppehållet. Nästan två månader nu, det är skrämmande!
 
/jen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0