Ännu en vecka

Senaste veckan i bilder. Mycket ledigt med brädåkning men även en del jobb. Sjukdomarna håller i sig på alla möjliga plan och det börjar kännas jobbigt på riktigt nu. Det finns en gräns för vad man klarar av, och nu är jag uppe i två månader fyllda av invalidbesvär och sjukdomar. Det är dags att bli helt frisk nu, kan inte kroppen bara fatta det?
 
Vaknade före klockan en dag och tog den tiden till att piffa till håret innan jobbet.

Något som inte höll särskilt länge, det här är efter en kort tur på brädan och typ en timme på jobbet, haha.


Kan vara så att jag har världens bästa kille som skämmer bort mig med god mat :)


Lördagen bjöd på ensamåkning i Björnen och häng med Ingo och Clemme.


Bor man i norrland parkerar man utanför dörren, eller vadå? ;)


Köpte en liten påse med lördagsgodis, antar att jag ville skämma bort mig själv lite!
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0