Ut och röra på fläsket

Det är en speciell känsla att alltid vakna med träningsvärk numera. Både skönt och oskönt om ni förstår. Jag gillar det faktum att jag har den disciplinen och bara fortsätter, även om det inte är så roligt alla gånger. Egentligen skulle jag nog behöva ett gym för att uppnå rätt resultat, men det är också lite av charmen att kunna träna utomhus dessa sista sommardagar.
 
Igår blåste det något oerhört när jag traskade min mil på morgonen, något som jag gjorde på rekordtid då ångesten i min kropp bara behövde komma ut på något sätt. Idag är det däremot sol och vindstilla. Temperaturen i skuggan är blygsamma 12 grader, men jag är nog nöjd med shorts och linne ändå. En kopp te först sen är jag fit for fight.
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0