Musik som är så viktigt

Sitter och lyssnar på P4 Jönköping. Alltid kul att veta vad som händer i ett landskap där man aldrig vistas, haha. Min kusin Fredriks band Endurance är på plats i studion, sjukt kul att det händer något för dem! De har pratat lite allmänt och spelat tre låtar live.
 
Annars så händer inte särskilt mycket idag. Jag har tagit tag i min stora resväska full med kläder och stoppat in det mesta (hälften) i en redan ganska full garderob. Vet inte riktigt vart jag ska trolla bort resten, det kanske helt enkelt är dags att flytta till Åre igen. Då har jag ju plötsligt två garderober igen. Men den stora frågan är ju ändå om jag verkligen har för mycket kläder (ja antagligen) eller om jag har för liten garderob?
 
Jag har börjat komma ikapp mig själv. Var fortfarande lite trött igår efter helgen, eller hela förra veckan kanske. I lördags rullade jag bilen mot fina Västerås för en spelning med Fusionland på Bankiren. Goa Gustav följde med och spelningen var grym. Förbandet var lite för långsamma och ointressanta, men Fusionland funkade till det som de brukar göra. Något som var lite spännande var att testa mina nya höga skor, och jag klarade mig utan att ramla på nosen under hela kvällen. Imponerande då det var sjukt länge sen jag hade klackar. Jag blev väl närmare 185 cm lång och jag måste erkänna att jag gillade det. Bästa var när de spelade låten som jag bett Elias om, Best Ride kommer alltid vara bäst enligt mig. ;)
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0