I love it

Oj vad jag är trött. Jag och finaste buws skulle på bio igår. I Skövde alltså, och vi vet ju alla hur det slutar. En spontan roadtrip till okänd destination där badkläderna åkte på, ojojoj jag ångrar inte en sekund. Det var ju trots allt fem år sen vi gjorde en liknande sak. ;)
 
Så nu med tre-fyra timmars sömn har jag hoppat i min onepiece (fortfarande något för varm för årstiden), gjort en kopp te och överväger att vakna till genom att gå milen. Det är ju sol ute och den här kroppen ska inte få vila, här ska brännas fett.
 
Beställde nya snowboardskor häromdagen, de passade inte och fick åka tillbaka tyvärr. Något missförstånd med UK och US, tråkigt när det händer. Men shortsen här nedanför är nya, samt ett par andra lite mörkare och en tisha. Nu MÅSTE jag nog sluta shoppa skatekläder ett tag.
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0