Thank god it's friday, eller?

I sann Åre-anda har jag gått och blivit totalt dagblind. Jag har ingen som helst aning om vad det är för dag, antagligen eftersom det inte spelar någon som helst roll för mig.

På hälsocentralens dörr satt en lapp om att det var stängt torsdag och fredag den här veckan, och jag tänkte att jag med min vanliga otur hade gått fem kilometer helt i onödan och skulle få vänta tills måndag. Sen kom jag på att det var onsdag idag…

Senare på Stadium frågar Daniel om jag åker hem innan helgen eller inte, och jag blir lite ställd. Ja det är ju fredag så det är klart jag inte åker innan helgen, är han rolig eller… Men ja, fortfarande onsdag tydligen!
 
Men när alla dagar är lediga dagar känns alla dagar som underbara fredagar! ;)
 
 
/jen

Kommentarer
Postat av: B

Blivit så dagblind att du glömt att det var länge sen du skrev? ;)

2012-10-17 @ 15:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0