När tiden bara blurras ihop

Den här dagen gick fort. Först skrev jag med en bekant ett bra tag, sen var klockan så mycket att jag var tvungen att flytta mig till soffan. Tre avsnitt av Royal Pains, bang bang bang! Där gick ett par timmar till, och sen eftersom vädret inte blev bättre tog jag mig en zappningstur på tvn. Såg att Frölunda-Brynäs skulle visas på Canal Plus, så den kollade jag på med stort intresse. Dessvärre vann inte göteborgarna. Bonusen blev när även Färjestad-Modo visades precis efteråt, och jag slapp röra mig ur soffan. Sen ännu mer av ingenting, det är rätt skönt att vara förkyld på det sättet. Och nu efter en middag bestående av gulasch och ris, och ett glas vitt vin är klockan nästan läggdags. Om jag är så här duktig på att fördriva dagarna är det ju snart vinter...?
 
 
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0