Go lördag

Så här bra mår jag idag! Dagens klant är definitivt jag alla gånger, nu hoppas jag bara att inte alltför mycket av mina planer går åt skogen. Resan till Hemsedal nästa helg kan jag ju glömma enligt läkaren, och antagligen måste jag skjuta på säsongspremiären ännu mer. Inte det minsta rättvist men så är det med olyckor, de händer när man minst anar och vill det. Kvällens fest hjälpte mig att hålla mig vid liv, annars hade jag grävt ner mig totalt med all min smärta. Nu har jag dock sjukt svårt för att sova, medans alla andra i huset sussar gott. Bara jag och katten vakna...
 
 
/jen

Kommentarer
Postat av: B

Bruten?!

Svar: Inte så illa, men brännskadad!
Jennie

2012-11-25 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0