Stel fredag

Efter två face plants i samma åk igår, plus att jag misshandlade min egen näsa är jag idag sjukt öm i kroppen. Ryggen fungerar inte som den ska, det där med att böja ner och framåt är att glömma. Vänsterarmen kan jag inte lyfta över huvudet och nacken är stel som en pinne. Sicken tur att jag inte är ledig idag va? Ska bli kul att jobba i barnliften, på en fredag ska de väl klara det mesta själv.

Vädret idag är skumt. Det är sol och vackert men började nyss blåsa lite här i Såå. Hoppas på att kunna jobba på brännan idag. Fick så rolig och förvånad kommentar igår:

M - Vad brun du är!
J - Jaaa visst är jag.
M - Är det fejk eller...?
J - Haha nej, inte använt något alls.

Brännorna här uppe i Åre brukar få en lätt skjuts av något som vi kallar för "svart på en kvart", men det har jag inte använt än i år. Det känns som att det gör mest på våren, men det kanske är dags snart.

/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0