Don't you fake it

Känns konstigt att det inte stormar. Det är så... lugnt? Idag ska jag leka med MP på jobbet, blir kul att se vem det är. Som ett lotteri liksom, det kan bli hur som helst. Men idag blir det jobb mest hela dagen.

Annat var det igår. Vi stod på vind. När jag kom till jobbet letade jag upp min sidekick, fick höra att vi skulle drogtestas och sen gick vi till fikarummet för att ladda upp inför det. Man måste ju vara kissnödig för en sån grej. Väl där satt hela fikapatrullen och hade en hel låda med bullar framför sig. Bara att ta och där fastnade vi ett tag. Drogtestade och var ren som det så fint heter, haha. Kul att se olika reaktioner på att vi skulle testas ;)

Sen fick vi leka lite i parkliften, eftersom vi var två hann jag med ett åk också men inte i pipen som jag ville utan fick bli lite boxar. Därefter hade vinden mojnat och liften kunde öppnas, lagom till våran lunch. Söta som de är fick jag också äta och sen körde vi till stängning.

Efter jobbet blev det dusch och sen hämta upp Gustav för en kväll på Allstar med hockey (Frölunda-Brynäs) tillsammans med Jimmy. De håller på Brynäs, jag på Frölunda och det visade sig inte bli någon mobbing för förlust. Frölunda vann med 2-1!

Nu ska jag nog klä på mig inför jobbet, kanske inte är så uppskattat om jag kommer dit i enbart trosor och vinkar till alla barn. Nä ingen peddo-Jennie idag minsann.



/jen

Kommentarer
Postat av: Anonym

MARRY ME!

2012-03-14 @ 18:22:40
Postat av: Ingemar

nakenbild, nakenbild, nakenbild!!!

2012-03-14 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0