Todiloo!

Dagarna bara rullar på och snart är vi inne i juli. Hur fort får det egentligen gå? (Skojar bara, det får hemskt gärna gå mycket snabbare så det blir vinter snart!)
 
Idag har vi sprungit på Jysk och Ikea i rekordfart och kommit hem med lite grejer. En ny tvättkorg, en byrå till toan och ett köksbord. Skönt att det händer saker, här ska fattas snabba beslut så inte all ledig tid läggs på lägenheten. Det blev lite stressigt framåt slutet på Ikea, eftersom jag skulle vara på jobbet klockan fem. Efter några magsår och stressiga minuter kom vi hem med allt, och jag iväg mot jobbet.
 
Blev bara fyra timmars jobb idag, men det kändes som tolv. Oj vad jag sprang omkring! Det fanns tusen saker att göra, men bara en liten Jennie. Men det kändes ändå bra i magen när vi lämnade butiken, jobbet blev gjort ännu en dag. Nu efter matfix och nedvarvning ska jag däcka i sängen. Börjar "redan" klockan tio imorgon...
 
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0