Livet deluxe

För mig går solsemestrar och böcker hand i hand. Det finns inget bättre än att ligga och lapa sol med en bra bok i handen, och svalka sig i det sköna havet mellan kapitlen. Senast lästa bok är Livet Deluxe skriven av Jens Lapidus. Först trodde jag inte att jag skulle orka ta mig igenom boken. Första kapitlet var skrivet på sån usel svenska att jag blev orolig. Jag skulle inte klara av att läsa samma dåliga meningsuppbyggnad, missbruk av punkter och oflyt i texten. Men det visade sig vara tillfälligt, tack och lov.

Boken gillade jag! Den var spännande, hade många personer som man fick följa och lagom längd med sina 500 sidor. Perfekt för strandhäng, flygplansfördriv och soffmys.



/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0