Efterlängtad sömn

Äntligen har jag fått sova ut. Min 'tortyrperiod' är över, och själva jobbet gick lysande. Det var tiden utanför jobbet som var helt förstörd, jag kan inte komma ihåg när jag var så trött i hela mitt liv. Idag har jag det lyxiga passet 12-21 som är optimalt för mig. Sovmorgon, åtta timmar, alla ob-timmar samt kvällsansvarig. Det är förhoppningsvis nu det vänder lite.

Jag vaknade dock fem. Kroppen måste ha ställt om sig, men nu behövs det inte längre. Tvingade mig själv att sova lite till, och har nu en stund att slappa/fixa saker innan jobbet.

Missar dock matchen ikväll, kanske hinner hem till andra halvlek om jag har tur. Känns lite så där om jag ska vara ärlig, men vad gör man inte.

I övrigt är jag sjukt sugen på festival. Det är tokigt att det behövs ett jobb för att få pengar till grejer som man vill göra, men när man har ett jobb är det svårt att få tid till att göra det man vill göra. Livets konstiga ekvation, det gäller att ha ett bra förhållande till sin chef antar jag. ;)



/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0