Det här med tider

Ju senare man börjar jobbet på dagen, desto bättre? Nja. Jag föredrar nog ändå 12-13 nånstans. Att börja 15 känns ganska sent, men ändå så pass hindrande att man inte kan göra så mycket innan jobbet. Beroende på när man går upp iofs. Jag har suttit vid ena datorn, sen andra datorn, sen sett två avsnitt av Glee och nu käkat lite frukost. Eller lunch, beroende på hur man vill se det.

Känns som att semesterfettet (säkert ett helt kilo, omg! ;D) har trillat av till följd av mitt jobb. Det är bra med bestämda mattider och på något sätt faller en hel måltid bort under dagen. Känns stabilt, det är ju sommar nu. Då behöver man inget fett som skyddar mot kylan. ;)

Men på tal om väder! Jag blev nästan glad när jag hörde att det regnade på fönstret för en timme sen. Det betyder nämligen att jag kan slänga på mig en mössa på väg till jobbet, soft liv! Det saknar jag alldeles för mycket under sommarhalvåret.

 



/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0