Vilken smärta!

Vilken värk! Varje liten vridning inatt har påverkat mig, men kan ändå tycka att jag har sovit skapligt bra. Men oj vad ont jag har i kroppen! Om det enbart är träningsvärk har jag svårt att säga, den där kraschen på rumpan gjorde nog sitt också. Men benen känns av och även det så kallade (av mig) bygelbenet. Stackars vänsterlår som får ta så mycket stryk i våra underbara släpliftar. TUR att jag jobbar idag, för det hade gjort ONT att åka bräda. :P

Premiärjobb idag alltså. Taggad? Ptja. Men det är så förbannat kallt. Såg dock ut att vända de närmaste dagarna, vi får hoppas på det. Minus 20 visar min termometer just nu...

Hopp och hej! Hörs senare om jag inte fryst ihjäl! :)



/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0