Tillbaka i vardagslunken

Efter en härlig julvecka hemma med familjen har vardagen dragit igång med jobb och förkylning. Har varit nere för räkning några dagar, verkligen kämpat mig igenom min ofrivilliga magträning i form av den värsta rethostan men nu ska det väl ändå vända. Jag har fem dagar kvar på schemat att avverka innan jag är fri som en fågel att ta mig först söderut och sen norrut till vackra Åre. Det börjar närma sig!

 


Idag är jag dock tröttast i världen. Vi satt nämligen uppe och kollade på JVM inatt, sen det faktum att jag somnade när förlängningen skulle dra igång spelar väl mindre roll, så spännande var det aldrig. Målet hade dock varit kul att se, får googla fram det senare. Har en timme till att slappa på soffan och byta om innan jag måste dra mig iväg till mitt underbara arbete. Hade tänkt vara hemma idag också och byta bort dagens pass, fick ett svar tillbaka: "Du vet att det är röd dag imorgon va?" så jag struntade i det. Lite lön måste jag ju få ut i februari också.

/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0