På plats i Åre igen

Åter på plats i Åre sen ca en vecka tillbaka. En vecka fylld av vänner, umgänge, fester, jobb och fix. Nu är intron på jobbet över och det är dags att börja jobba. Jag provade att jobba igår och det gick faktiskt ganska bra, benet fungerade trots att det fortfarande gör ganska ont. Har inte åkt något än dock, det får nog vänta ett tag till även om jag är stört sugen.
 
Sjukt taggad på en ny säsong, den har onekligen börjat bra!
 
Hade minus 12 i huset när jag kom fram, dagen efter 9 plus. Jag sov INTE hemma den natten ;)
 
Laddad för första introdagen på kullen!

Inför introlunchen på Tott!

Dags att jobba för första gången i vinter, inte alls trött efter efterfesten med Hoffmaestro! ;)
 
/jen

Kommentarer
Postat av: B

Vem av dom? ;)

Svar: Va?
Jennie

2012-12-18 @ 11:29:36
Postat av: Hulth

Du menar att det gick från -12 till +9 under den korta tid du var i huset, eftersom du är så het? ;)

Svar: Nä jag hann åka och handla, gå på tjejkväll på åre skidsport och få en goodiebag och SEN var det -6 i huset har jag för mig. Men +9 morgonen efter :P
Jennie

2012-12-21 @ 10:18:21
Postat av: B

Var du och tittade på tävlingarna? Lockar dom lockalfolket eller är det bara inresta sthlmare där?

Svar: Jag var däckad av feber så det var jag faktiskt inte. Tycker personligen, även om jag inte får säga det, att det är bättre på tv. Där har man mer koll på vad som händer, vilka tider som gäller osv. Men det är klart, det är lite stämning också :)
Jennie

2012-12-21 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0