Ut och rasta brädan

Hemma i Tidan lägger de just nu ny asfalt på vägen mot Skövde. När jag först upptäckte det kändes det lite jobbigt, det innebar för mig en bilkö på en kvart när jag hade en tid att passa. Men när jag satt där slog det mig: "Det här kommer ju bli asskönt att åka longboard på!" och det blev det minsann. Häromdagen gick jag ut runt klockan åtta på kvällen och åkte några kilometer på den nylagda asfalten. Visst blir det ganska mycket kickande då det inte finns några stora backar, men det är skönt ändå. Bra träning, även om man kan känna sig en aning snedtränad efter en longboardtur. Nu blev det helt plötsligt mycket roligare att åka longboard, och även om vägen dagtid är ganska trafikerad så är den relativt lugn kvällstid.
 
 
 
 
/jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0