När det vänder

Vad mycket lättare livet känns när det är bra väder ute. Vilken stor skillnad mot gårdagen, när det kändes ganska tungt och det bara gick utför. Framåt midnatt slutade det regna, och när jag inte kunde somna på grund av att det kröp i hela kroppen drog jag på mig lite kläder igen och gav mig ut på en löprunda i natten. Jag minns inte ens när jag sprang senast, så det var en upplevelse. Men jag lovar mig själv att göra om det, den där konditionen är inte vad den en gång var, inte ens i närheten...
 
När jag kom hem från löpturen och satte mig utanför huset för att varva ner lite så hände något magiskt. Jag upplevde mitt allra första stjärnfall! Efter allt det kunde jag lätt somna i en go säng och eftersom jag jagat bort alla hjärnspöken kunde jag sova hela natten lång tills solen väckte mig. Åh underbara sol, ska vi ta och göra det till en vana du och jag?
 
 
/jen

Kommentarer
Postat av: B

Låter som det går åt rätt håll! :)

2012-08-29 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0